למה לקנות מאיתנו

ֿ?למה לקנות מאיתנו

1.  ספק מורשה של משרד הביטחון–חברתנו משרתת נאמנה את כל יחידות צה"ל עם וותק של מעל מעל ל-20 שנות ניסיון לפי מספר ספר משרד הביטחון רשמי
מס' 83-011038. מוצרי החברה מיוצרים לפי הסטנדרטים הגבוהים של משרד הביטחון ועוברים בקרת איכות גבוהה קפדנית.

2.  מוניטין וניסיון עשיר – התמחות בתחום עם וותק של מעל ל-20 שנות ניסיון ומוניטין גבוה שצברה החברה במהלך השנים.

3. כל מחלקות ההדפסה ומיתוג המוצרים במקום אחד–בכדי להעניק לקהל לקוחותינו את הטוב ביותר באופן מהיר, זמין ובעלויות נמוכות, אנו מקפידים להתעדכן מעת לעת במרב המכונות הטכנולוגיות הכי חדשניות והציוד הכי מתקדם שקיים בתחום.
אצלנו תוכלו ליהנות מכל סוגי ההדפסות ומיתוג המוצרים הכי עדכניים: רקמה, חריטה, הטבעה, סובלימציה ועוד.

4. עיצוב גרפי מקצועי בהתאמה אישית - צוות ביצועיסטים וגרפיקאים מיומן, קשוב ומקצועי יעמוד לרשותך עד לסיום העיצוב, יכוונו אותך עד לקבלת המוצר המוגמר שהזמנת. אנו שמים דגש רב על כל פרט בעיצוב שלכם, תוך הקשבה מלאה לדרישותיכם, טעמכם ורצונכם לאורך כל התהליך.

5.  שירות משלוחים לכל הארץ – אצלנו תוכלו לקבל את ההזמנות שלכם עד הבית ואפילו עד לבסיס בצבא! וכל זאת בנוחות ובקלות אפילו מבלי שתצטרכו להגיע אלינו. וזה עוד לא הכל, תוכלו לקבל את הזמנתכם בעלות משלוחים נמוכה ואטרקטיבית שמותאמת במיוחד לחיילים.

6. שת"פ עם האפליקצייה המובילה לחיילים פז"מ – כדי שתוכלו ליהנות ולהתעדכן ראשונים בכל המבצעים החמים, דילים שוברי שוק והנחות חסרות תקדים לחיילים בלבד.

7. ייעוץ אישי וליווי מקצועי – אנו מאמינים ביחס אישי לכל לקוח ולכן את תהליך ההזמנה שלכם, ילווה נציג מנוסה מטעמנו באופן מקצועי לאורך כל תהליך הקנייה. הוא יהיה הנציג האישי והישיר שלכם לכל דבר ועניין ויהיה זמין עבורכם במסגרת כל שעות הפעילות. 

8. אפשרות לביצוע הזמנות דחופות - אנו ערוכים מבחינת תשתית של מכונות ושיטות עבודה והמהירות והניסיון של הצוות שלנו, זאת בכדי לספק ללקוחותינו שירותים איכותיים ומהירים גם להזמנות דחופות. כספקי שירות ותיקים מאוד של שירותי הביטחון, אנחנו רגילים לעמוד בזמני אספקה קצרים ומהירים במיוחד. במקרים חריגים באפשרותנו לבצע הזמנות גם מהיום להיום וגם בכמויות קטנות! (בתיאום מראש בלבד ובכפוף לסוג המוצר המבוקש)

9. מחירים אטרקטיביים - ישירות מהיבואן לצרכן! - שואלים את עצמכם איך אנחנו יכולים להרשות לעצמנו כל כך הרבה הנחות ומבצעים לחיילים?
מוצרי החברה מיובאים ישירות מחו"ל, כך שאתם בתור לקוחות מרווחים בענק ומקבלים את הזכות לרכוש את מיטב המוצרים ללא שום פערי תיווך ועמלות מיותרות - ישירות מהיבואן לצרכן!

10. מגוון רחב של מותגים מובילים – חברתנו הינה משווקת מגוון רחב של מותגים מובלים ומקוריים מהארץ ומהעולם.

11. ביקורות ושביעות רצון לקוחות –באפשרותכם להתרשם מביקורות שנכתבו על ידי לקוחות שקנו אצלנו, דירוג גבוה מעל חברות מתחרות בתחום ושביעות רצון לקוחות בממוצע של מעל ל-96%! ניתן להתרשם מביקורות אלו בגוגל, בפייסבוק וגם באיזי.